مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 00:202023-10-13ورزشي

اردن یک . ایران 3: آژان کشی درخانه حریف درجه2


تیم ملی فوتبال ایران با برتری مقابل اردن راهی فینال تورنمنت چهارجانبه این کشور شد و برای قهرمانی باید با قطر روبه رو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 21:45 امشب (جمعه) در تورنمنت چهارجانبه اردن و در ورزشگاه بین المللی امان اردن به مصاف تیم ملی این کشور رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری دست یافت.

سردار آزمون (8)، مهدی طارمی (28) و مهرداد مهدی (5+90) زننده گل های ایران بودند و تک گل اردن را نیز یزن النعیمات (74) به ثمر رساند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم اردن در دقایق تلف شده مسابقه به یک ضربه پنالتی رسید.

ضربه پنالتی این تیم را در دقیقه 2+90 مسابقه احسان حداد به سمت دروازه بیرانوند زد که فضای بالای دروازه را شکافت و به بیرون رفت.

ترکیب اردن: یزید ابو لیلی، عبدالله نصیب، سعد الروسان، احسان حداد، محمد ابو حشیش، نزار الرشدان، عبیده السمارنه (رجایی عاید 67)، موسی التعمری، محمود مرضی، علی علوان، یزن النعیمات ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، رامین رضاییان، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی (46 - روزبه چشمی)، علیرضا جهانبخش (69 - مهرداد محمدی)، محمد محبی، سردار آزمون (69 - سامان قدوس) و مهدی طارمی قضاوت این مسابقه برعهده محمد الهویش از عربستان بود که عبدالله صمدی و احسان حدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن یک . ایران 3: آژان کشی درخانه حریف درجه2

اردن یک . ایران 3: آژان کشی درخانه حریف درجه2