مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 16:202023-09-25سياسي

مخبر: سپاه کارهایی که حتی تصور انجام آن غیرممکن بود را انجام داد


سپاه پاسداران نماد انجام کارهایی است که حتی تصور انجام آن غیرممکن بوده و سپاه این غیرممکن ها را عملیاتی ساخته و اقتداری جدی برای کشور فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور پیش از ظهر امروز دوشنبه( 3 مهر) همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی با استقبال رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) وارد این دانشگاه شد و پس از ادای احترام در یادمان شهدای گمنام، با توضیحات مسئولان مرتبط در جریان طرح تحول علمی این دانشگاه قرار گرفت که باعث شده دانشگاه جامع امام حسین(ع) طی 6 سال از جایگاه 76 به جایگاه سوم در میان دانشگاههای کشور ارتقاء پیدا کند.

وی از مرکز راهبردی آب، انرژی و محیط زیست با تعداد زیادی از پروژه ها و فناوری های مرتبط با آبرسانی، تصفیه آب و فیلتراسیون، نسل جدید سامانه های شیرین سازی آب، روش های نوین آبیاری اراضی کشاورزی، استفاده از منابع آب ژرف و تامین آب شرب مناطق محروم بازدید کرد و همزمان با حضور معاون اول رییس جمهور از تکنولوژی بتن پارچه ای در این مرکز راهبردی رونمایی شد.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با حضور در مرکز تحقیقات آیرودینامیک قدر، از آزمایشگاه تونل باد مادون صوت و آزمایشگاه تونل باد سه منظوره ویژه تست فناوری های سطح بالا با کاربردهای مختلف از جمله خودرو بازدید و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: سپاه کارهایی که حتی تصور انجام آن غیرممکن بود را انجام داد

مخبر: سپاه کارهایی که حتی تصور انجام آن غیرممکن بود را انجام داد