مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-11سياسي

ارسال 200 اثر به نخستین جشنواره قصه گویی آسنی مازندران


مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با بیان اینکه 200 اثر به نخستین جشنواره قصه گویی آسنی ارسال شد، گفت: محمودآباد ظرفیت و استعداد پایلوت قصه گویی مازندران را دارد و امیدواریم با همکاری مجموعه شهری گام موثری در حوزه فرهنگی برداشته شود.

- ارسال 200 اثر به نخستین جشنواره قصه گویی" آسنی" مازندران ایسنا/مازندران مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با بیان اینکه 200 اثر به نخستین جشنواره قصه گویی آسنی ارسال شد، گفت: محمودآباد ظرفیت و استعداد پایلوت قصه گویی مازندران را دارد و امیدواریم با همکاری مجموعه شهری گام موثری در حوزه فرهنگی برداشته شود.

حامد فاضلی کبریا صبح امروز در نشست نخستین جشنواره قصه گویی آسنی مازندران با اصحاب رسانه که در محمودآباد برگزار شد، با اشاره به اینکه آثار این جشنواره در سطح استان ارسال شد و اولین جشنواره ای است با این موضوع در شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد: امروز دنیا به این سمت رفته که باید با زبان قِصه، مباحث فرهنگی و متد جدید به کودکان و نوجوانان انتقال داده شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با عنوان اینکه جشنواره های زیادی در سطح بین المللی، ملی و استانی برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به میزبانی و ظرفیت محمودآباد، امیدواریم این شهرستان به عنوان پایلوت قصه گویی مازند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 200 اثر به نخستین جشنواره قصه گویی آسنی مازندران

ارسال 200 اثر به نخستین جشنواره قصه گویی آسنی مازندران