مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-27سياسي

کرمانشاه بیش از 2800 جانباز و شهید زن دارد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: یک هزار و 14 نفر شهدای زن و یک هزار و 817 نفر زن جانباز داریم.

- خسرو شهیدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: کرمانشاه نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی بود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، ادامه داد: همچنین بیش از 23 هزار جانباز و نزدیک به یک هزار و 800 آزاده سرافراز در استان داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به رتبه دوم استان بعد از خوزستان به لحاظ تعداد شهدا و جانباز زن، تصریح کرد: یک هزار و 14 نفر از این تعداد ذکر شده شهدای زن و یک هزار و 817 نفر زن جانباز داریم.

وی تصریح کرد: بیش از 16 هزار از شهدای سایر استان در کرمانشاه به شهادت رسیده اند، لذا این استان در زمان دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه نقش مدافع از مرزهای کشور را برعهده داشته، میزبان رزمندگان اعزامی از سایر استان ها بوده است.

شهیدی با اشاره به برنامه های تدارک دیده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: فردا، پنجشنبه مراسم غباروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا با حضور کارکنان ادارات دولتی، خانواده شهدا و عموم مردم برگزار خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه بیش از 2800 جانباز و شهید زن دارد

کرمانشاه بیش از 2800 جانباز و شهید زن دارد