مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-22اقتصادي

پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی ارومیه به بهره برداری رسید


مراسم افتتاحیه پروژه دوربرگردان غیر همسطح المهدی امروز 30 مهرماه با حضور رییس، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندار ارومیه، مسئولان و مدیران شهری و مردم ارومیه با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان غربی مراسم افتتاحیه پروژه دوربرگردان غیر همسطح المهدی امروز 30 مهرماه با حضور رییس، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندار ارومیه، مسئولان و مدیران شهری و مردم ارومیه با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی با هدف روان سازی ترافیک مسیر کمربندی خاتم الانبیا با رویکرد حذف مخاطرات تصادفی، آسیب های اجتماعی و افزایش ارزش افزودگی منطقه و با سطح عرشه به مساحت 1152 متر مربع افتتاح شد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در آیین افتتاح پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی با بیان اینکه پروژه های عمرانی بر اساس طرح مطالعات جامع شورای ترافیک اجرا می شود، گفت: امروز با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های مدیریت شهری و نیروهای متخصص بومی حداقل 20 میلیارد تومان صرفه جویی هزینه در اجرای پروژه دوربرگردان غیر همسطح المهدی انجام شده است.

نقی کریمی با اشاره به اینکه افتخار می کنیم که با استفاده از نیروهای بومی توانستیم پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی را به اتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی ارومیه به بهره برداری رسید

پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی ارومیه به بهره برداری رسید