مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 21:402023-09-25حوادث

دستگیری سه متهم زورگیر در تبریز


رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سه زورگیر خیابانی توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سه زورگیر خیابانی توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ محمد تقی سلطانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان مبنی بر زورگیری از وی و به لحاظ حساسیت موضوع، رسیدگی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شیوه های علمی متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی هر سه متهم را در عملیات های جداگانه دستگیر و جهت انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرهنگ سلطانی با بیان اینکه متهمان دستگیره شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند، افزود: در این راستا اموال مسروقه نیز که شامل 60 میلیون ریال وجه نقد، یک دستگاه گوشی موبایل هوشمند و یک دستگاه لپ تاب و مقادیری ارز دیجیتال جمعا به مبلغ 500 میلیون ریال کشف و تحویل مالباخته شد.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف داروهای خارجی قاچاق در مراغه فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف داروهای خارجی قاچاق از یک دستگاه وانت نیسان به ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سه متهم زورگیر در تبریز

دستگیری سه متهم زورگیر در تبریز