مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-09سياسي

موافقت شورای عالی شهرسازی با الحاق اراضی زعفرانیه به محدوده شهر بیرجند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری کشور با الحاق اراضی زعفرانیه به محدوده شهر بیرجند خبر داد.

  - ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری کشور با الحاق اراضی زعفرانیه به محدوده شهر بیرجند خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عباس زاده، امروز دوشنبه 17 مهر به رسانه های گروهی گفت: با موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، مشکل تأمین زمین در بیرجند مرتفع شد.

وی تصریح کرد: امروز و در جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در خصوص الحاق اراضی زعفرانیه بیرجند برای تأمین زمین طرح های نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت مورد تأیید قرار گرفت.

معاون استاندار ادامه داد: در شهر بیرجند و در طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت در مجموع 45 هزار و 500 نفر متقاضی دریافت زمین ثبت نام کرده اند.

عباس زاده با بیان اینکه بیش از 31 هزار نفر از افراد متقاضی، واجد شرایط شناخته شده اند، اظهار کرد: برای 5 هزار نفر از متقاضیان، زمین تأمین شده است.

وی با تأکید بر اینکه با الحاق جدیدی که رقم خورد، مشکل کمبود زمین برای واگذاری رفع خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم با تصویب الحاق اراضی توسط شورای عالی شهرساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت شورای عالی شهرسازی با الحاق اراضی زعفرانیه به محدوده شهر بیرجند

موافقت شورای عالی شهرسازی با الحاق اراضی زعفرانیه به محدوده شهر بیرجند