مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-12اقتصادي

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور در گلستان


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان گفت: بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور و صنایع وابسته، ششمین نمایشگاه تخصصی ادوات باغبانی(گلخانه)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، مهرداد یزدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور و صنایع وابسته و ششمین نمایشگاه تخصصی ادوات باغبانی(گلخانه)، ماشین ها و صنایع وابسته و دهمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده های کشاورزی در گلستان برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان افزود: این نمایشگاه از 25 الی 28 مهرماه در محل نمایشگاه های گلستان برگزار شده و بازدید از ساعت 15 الی 21 خواهد بود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در 6 هزار مترمربع فضای سرپوشیده با متراژ 3 هزار و 220 مترمربع غرفه برگزار شده و شرکت های تولیدی، صنعتی و بازرگانی مطرح کشور با رویکرد نوآوری تولید و رونق محصول در آن حضور دارند.

یزدی ادامه داد: 60 شرکت از 10 استان شامل گلستان، مازندران، تهران، البرز، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و شمالی، سمنان، قم و اصفهان در قالب های مختلف شامل زنجیره تولید مرغ، خوراک دام و طیور، داروهای مکمل، تجهیزات مرغداری و دامپروری، اتوماسیون، سیستم سرمایشی و تابشی، هوشمندسازی سازه های گلخانه ای، شیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور در گلستان

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور در گلستان