مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-21بين الملل

رفت وآمد روس ها به ایران بیشتر می شود؟ (+عکس)


شفیعی که برنامه ریزی سفر این 22 توراپراتور روس را انجام داده است، گفت: آن ها در 10 روز به شهرهای تهران، کاشان، اصفهان، یزد و شیراز سفر می کنند و با قطار از اصفهان راهی تهران می شوند و به این شکل نه تنها در مسیر تاریخی ایران سفر می کنند، - که در جریان وضعیت زیرساخت ها و خدمات گردشگری ایران برای برنامه ریزی سفرهای بعدی قرار می گیرند.

با لغو ویزای گروهی ایران و روسیه، شمار سفر توراپراتورهای گردشگری روس به ایران درحال افزایش است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اوایل مهرماه 1402 روادید سفرهای گروهی بین ایران و روسیه با هدف تسهیل و تقویت سفرهای گردشگری بین دو کشور لغو شده است.

پیش بینی ها بر این است که محدودیت در سفرهای بین المللی اتباع روس پس از جنگ با اوکراین، ایران را می تواند در مسیر سفر گردشگران روسیه قرار دهد و لغو روادید این انگیزه را تقویت می کند.

  هنوز آماری از میزان سفر گردشگران روسیه پس از لغو روادید گروهی بین دو کشور در دست نیست، اما خبرگزاری ریانووستی اوایل شهریورماه امسال، پیش از آن که روادید گروهی بین دو کشور لغو شود، با استناد به داده های مگافون (اپراتور روسی تلفن همراه) و براساس اطلاعات گردشگرانی که از روسیه به دیگر کشورها سفر کرده اند، گزارش داد که ایران و عربستان سعودی به مقصدی جذاب برای گردشگران روس تبدیل شده اند، آنچنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفت وآمد روس ها به ایران بیشتر می شود؟ (+عکس)

رفت وآمد روس ها به ایران بیشتر می شود؟ (+عکس)