مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-06ورزشي

از صدرنشینی تراکتور تا ناکامی مس سونگون


ورزش آذربایجان شرقی در طول هفته ای که گذشت با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی ورزش آذربایجان شرقی در طول هفته ای که گذشت با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

تیم ملی کاتای ایران با حضور کاتاروهای تبریزی با شکست ایتالیا در جایگاه سوم لیگ کاراته وان سری آ قبرس قرار گرفت.

مرحله رده بندی رقابت های لیگ کاراته وان سری آ قبرس یکشنبه 9 مهرماه، بین دوتیم ایران و ایتالیا برگزار شد که در نهایت ملی پوشان کشورمان با شایستگی هرچه تمام تر با نتیجه 39/5 بر 40 بر حریف خود فائق آمده و عنوان سومی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

سهند اسلامی، محمدصدرا شیدزی، مهدی حق نظری و یحیی پیشه زاری کاتارو های اهل آذربایجان شرقی و عضو تیم شاهین، تیم ملی کاتای کشورمان را تشکیل داده اند و سکان هدایت این تیم نیز برعهده احد شاهین، اسطوره تبریزی کاتای ایران است.

شهر راز صدر جدول را از مس سونگون گرفت مس سونگون ورزقان با قبول شکست مقابل شهر راز شیراز صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال را از دست داد.

دوتیم مس سونگون ورزقان و شهر راز شیراز در تقابلی از هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران موسوم به لیگ آزادگان از ساعت 16 یکشنبه 9 مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از صدرنشینی تراکتور تا ناکامی مس سونگون

از صدرنشینی تراکتور تا ناکامی مس سونگون