مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-09اقتصادي

مدیریت بحران استان مرکزی رتبه عالی را کسب کرد


مدیرکل بحران استان مرکزی از کسب رتبه عالی مدیریت بحران استان بر اساس عملکرد ارزیابی سال 1401 خبر داد.

-   امید محترمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شب گذشته ارزیابان حوزه ایمنی و مدیریت بحران وزارت کشور در سفر به استان مرکزی، این استان را یکی از استان های برتر کشور در حوزه مدیریت بحران برشمردند.

وی تصریح کرد: این تیم نظارتی وضعیت ایمنی، تاب آوری و آمادگی مقابله با مخاطرات طبیعی در حوزه های مختلف شهری و روستایی را مورد ارزیابی قرار داده و دیداری را با استاندار مرکزی داشتند.

مدیرکل مدیریت بحرانا استان مرکزی با اشاره به کسب رتبه عالی استان در ارزیابی ها بیان کرد: اداره کل مدیریت بحران استان در مجموع در زمینه عمل به وظایف و دستورالعمل های ابلاغی، امتیازات لازم را دریافت و براساس شاخص های نظارت و ارزیابی عملکرد سال 1401، رتبه عالی را کسب کرد.

متحرمی گفت: استان مرکزی طی یک سال اخیر اقدامات خوبی را در حوزه ارتقای سطح آمادگی دستگاه های عضو مدیریت بحران را انجام داده که برگزاری مانورهای سیل و زلزله در سطح وسیع بخشی از این اقدامات به شمار می رود.

وی رویکرد مدیریت بحران استان را تحولی و با بهره گیری از تجارب و ظرفیت ها برشمرد و افزود: در وقوع سیل روستای اهنگران استان مرکزی یکی از استان هایی بود که به خوبی توانست از میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران استان مرکزی رتبه عالی را کسب کرد

مدیریت بحران استان مرکزی رتبه عالی را کسب کرد