مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-19اقتصادي

شرکت های پیش فروش خودرو چه ضرباتی به اقتصاد وارد کردند؟


رشد قارچ گونه شرکت های پیش فروش خودرو در شهرستان تاکستان استان قزوین طی چند سال گذشته، به عرصه های مختلف این شهرستان خسارت جدی وارد کرد که می توان به ضربه مهلک و جبران ناپذیر به بخش های کشاورزی و اقتصادی این منطقه اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، از سال های ابتدایی دهه 90 سرمایه گذاری در شرکت های نوپای پیش فروش خودرو در شهرستان تاکستان از 30 تا 40 نفر شروع شد و بعدها به بیش از 50 هزار نفر رسید و بعد از فعل و انفعالاتی که در مدت زمان حدود ده سال صورت گرفت در مجموع بین 70 الی 80 هزار میلیارد تومان سرمایه پذیری توسط این مجموعه ها صورت گرفت که اعلام رقم دقیق این سرمایه پذیری، نیاز به تحقیقات و کارشناسی بیشتری دارد.

مشکل اینجا بود که شرکت ها از افراد سرمایه گذار وجوهی اخذ و با وعده اینکه خودرو را به قیمت کارخانه و حتی پایین تر از آن به متقاضیان تحویل می دهند، فعالیت می کردند در حالی که تولیدکننده خودرو نبودند.

چندی پیش محمد صمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در خصوص میزان سرمایه گذاری در شرکت های پیش فروش خودرو در شهرستان تاکستان به خبرنگار فارس اذعان کرده بود: میزان جذب سرمایه توسط شرکت ها مختلف بوده و حدود 70 مورد اعم از شرکت و اماکن مختلف مانند بنگاه املاکی، شرکت بیمه و خواروبارفروشی در این بخش فعالیت داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های پیش فروش خودرو چه ضرباتی به اقتصاد وارد کردند؟

شرکت های پیش فروش خودرو چه ضرباتی به اقتصاد وارد کردند؟