مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-30سياسي

باید اتحاد بین شیعه و سنی را تقویت کنیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه اقتدار کنونی ایران اسلامی در سایه اتحاد بین شیعه و سنی ایجاد شده است، گفت: باید اتحاد بین شیعه و سنی را تقویت کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه اقتدار کنونی ایران اسلامی در سایه اتحاد بین شیعه و سنی ایجاد شده است، گفت: باید اتحاد بین شیعه و سنی را تقویت کنیم.

آیت الله مصطفی علما، امروز(8 مهر) در سی و پنجمین همایش بزرگ وحدت که با حضور استاندار کرمانشاه و بیش از 500 نفر از علمای شیعه و سنی در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اتحاد شیعه و سنی را رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اقتدار کنونی ایران اسلامی در سایه اتحاد بین اهل تسنن و تشیع به دست آمده و برای حفظ آن باید این اتحاد را تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: شیعه و سنی با هم برادر بوده و مشترکات زیادی دارند که با تمرکز بر این مشترکات می توانند در مسیر پیشرفت بیشتر قرار بگیرند.

آیت الله علما تاکید کرد: اهل تسنن و تشیع در قرآن، نماز، حج و دیگر واجبات مشترک بوده و اختلافات جزیی با هم دارند که این اختلافات نباید باعث تفرقه بین آنها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اتحاد بین شیعه و سنی را تقویت کنیم

باید اتحاد بین شیعه و سنی را تقویت کنیم