مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-27سياسي

امروز دامنه دفاع بسیار فراتر و گسترده تر از دفاع نظامی است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز دامنه دفاع بسیار فراتر و گسترده تر از دفاع نظامی است، به همین دلیل زنان و دختران در تحقق اهداف دفاعی از ظرفیت ها و توانایی های بالایی بر خوردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در مراسم تجلیل از مادران و زنان ایثارگر شهرستان دلیجان با تاکید بر اینکه حماسه آفرینی های زنان در دفاع مقدس فراموش شدنی نیست، گفت: زنان به عنوان بخشی از جامعه ی انسانی در هر یک از صحنه های مختلف خصوصاً در 8 سال جنگ تحمیلی عنصری فعال، مبارز، ایثارگر و صبور بوده اند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند همه در جبهه خلاصه نمی شود بلکه بخشی از جبهه در خاک دیگر مانند مدارس، دانشگاه ها، کارگاه ها، خانه ها، در سینه ها و در قلب هاست.

حماسه همراهی، صبوری، ترغیب و ایثار زنان در دوران دفاع مقدس آنچنان عظیم و ستودنی است که بی تردید در تاریخ ایران بی بدیل و بی نظیر است.

فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه نقش زنان در دفاع مقدس کمتر از مردان نبود، تصریح کرد: نمونه هایی هم اندازه صدر اسلام و همانند کربلا در آن فراوان می توان یافت.

  مادران و همسران شهدا با حمایت های فکری و اخلاقی که از رزمندگان می کردند آنان را با روحیه قوی به جبهه های جنگ می ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دامنه دفاع بسیار فراتر و گسترده تر از دفاع نظامی است

امروز دامنه دفاع بسیار فراتر و گسترده تر از دفاع نظامی است