مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-28سياسي

شهردار اردبیل: بازسازی بافت های ناکارآمد شهری در دستور کار قرار دارد


شهرداری برابر با برنامه ششم توسعه مقاوم سازی و بازآفرینی بافت های ناکارآمد را در دستور کار قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری امروز در مراسم افتتاحیه ششمین اجلاس روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و دومین نشست مشترک با معاونین شهرسازی و معماری شهرداری های کلانشهرها و مراکز استان ها که به میزبانی شهر اردبیل آغاز شد، اظهار کرد: در راستای پاسخ به مطالبات شهروندان اردبیل، خواستار تسریع در تصویب طرح بازنگری محدوده ی بافت تاریخی شهر جهت نوسازی و بازآفرینی هستیم.

شهردار اردبیل گفت: از سال 92 طرح تفصیلی شهر اردبیل بدون هیچ گونه اقدام موثری راکد مانده بود که خوشبختانه در طی دو سال اخیر تصویب این طرح مهم و کلیدی به شکل جدی در سطح استانی و ملی پیگیری شد.

یک پنجم شهر اردبیل بافت فرسوده است وی با بیان این که یک پنجم شهر اردبیل بافت فرسوده است، تشریح کرد: در راستای نوسازی بافت فرسوده، شهرداری اردبیل تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته که در حال اجرا است.

  شهردار اردبیل با بیان این که ساماندهی، مرمت و احیای بافت بازار تاریخی اردبیل با تکیه بر اصالت و حفظ شاکله بافت توسط شهرداری مدنظر است، اضافه کرد: به همین منظور شهرداری اردبیل با بهره گیری از مشاور ذی صلاح و نظر کارشناسان این حوزه، طرح ساماندهی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اردبیل: بازسازی بافت های ناکارآمد شهری در دستور کار قرار دارد

شهردار اردبیل: بازسازی بافت های ناکارآمد شهری در دستور کار قرار دارد