مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-04سياسي

تشکیل پرونده قضایی برای یکی از کارشناسان رسمی دادگستری استان مرکزی


رییس کل دادگستری استان مرکزی از تشکیل پرونده قضایی برای احدی از کارشناسان رسمی دادگستری به اتهام سوءاستفاده از موقعیت شغلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی ضمن تأکید بر مبارزه قاطع و قانونی دستگاه قضا با فساد درون مجموعه اظهار داشت: احدی از کارشناسان رسمی دادگستری در پرونده هایی که توسط مقام قضایی جهت امر کارشناسی به وی ارجاع می گردید با توافق قبلی با برخی از وکلا، طرفین پرونده ها را متقاعد می کرد تا جهت پیگیری پرونده خود وکیل بگیرند و پس از آنکه قرارداد وکالت منعقد می گشت 50 درصد از حق الوکاله های دریافتی را از وکلا اخذ می نمود.

 وی افزود: با رصد و اقداماتی که توسط حفاظت اطلاعات دادگستری استان مرکزی انجام شد، مشخص گردید از این طریق مبالغ کلانی را از وکلا دریافت کرده است و این فرد فقط از یک وکیل در کمتر از یک سال مبلغی نزدیک به 200 میلیون تومان دریافت کرده است.

 رییس کل دادگستری استان مرکزی در ارتباط با این پرونده بیان داشت: این فرد بعضاً با اخذ مبالغی از یکی از طرفین پرونده ها، نظریه کارشناسی به نفع آنها اعلام می نمود که با تشکیل پرونده قضایی اتهامات وارده به این کارشناس در حال رسیدگی می باشد و از ارجاع کارشناسی به وی ممانعت به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی برای یکی از کارشناسان رسمی دادگستری استان مرکزی

تشکیل پرونده قضایی برای یکی از کارشناسان رسمی دادگستری استان مرکزی