مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-19اقتصادي

تیم بررسی و استخراج مشکلات بخش تولید در دستگاه های اجرایی تشکیل شود


استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات انجام یافته در راستای تسهیل فضای کسب وکار برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان استان، خواستار تشکیل تیم بررسی و استخراج مشکلات بخش تولید در دستگاه های اجرایی شد.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات انجام یافته در راستای تسهیل فضای کسب وکار برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان استان، خواستار تشکیل تیم بررسی و استخراج مشکلات بخش تولید در دستگاه های اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: در راستای بهبود فضای کسب وکار در استان اردبیل، بیش از 60 قانون مخل کسب وکار شناسایی و تعدادی از قوانین مخل مرتبط با استان رفع شد.

وی خواستار تشکیل تیم بررسی و استخراج مشکلات بخش تولید در دستگاه های اجرایی شد و افزود: در حال حاضر با راه اندازی سامانه بررسی پرونده های کمیسیون زیربنایی و تبصره یک و رسیدگی بدون اتلاف وقت به این پرونده ها، اقدامات تسریع و تسهیل می شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: با تعامل حوزه اجرایی، قضایی و بخش تولید استان اردبیل، مسائل پیش روی فعالان اقتصادی و تولیدی استان به صورت مستمر بررسی و راهکارهای حل مسائل ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بررسی و استخراج مشکلات بخش تولید در دستگاه های اجرایی تشکیل شود

تیم بررسی و استخراج مشکلات بخش تولید در دستگاه های اجرایی تشکیل شود