مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-17اقتصادي

افزایش 140 درصدی افزایش املاک صادره درایلام


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام:درنیمه نخست سال جاری تعداد هفده هزار و874 موردسند مالکیت صادر شده است.

- علی مرادپور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت:در6 ماه ابتدای سال جاری جمع کل اسناد مالکیت صادره تعداد هفده هزار و874 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 140 درصد افزایش داشته است.

  وی افزود: همچنین در مدت یاد شده از متقاضیان ثبت انواع اسناد و املاک بالغ بر هیجده میلیارد و 369میلیون ریال دریافت شده که این مقدار نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 200درصد رشد داشته است.

 مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد 204 شرکت جدید ثبت شد و برای تعداد931 مورد شرکت نیز ثبت تغییرات انجام گرفته است.

 مرادپور خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای ثبت به موقع اسناد کشاورزی سال گذشته تعداد33 مورد سند کشاورزی چاپ شد و امسال نیز در مدت یاد شده تعداد یک هزار و158 مورد اسناد زمین های کشاورزی ثبت شد.

 این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به پرونده های اجرایی این اداره کل اشاره کرد و گفت: از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه همین سال نیز تعداد سه هزار و93 مورد پرونده های اجرایی از قبیل مهریه،اسناد رهنی، قبوض آب برق گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 140 درصدی افزایش املاک صادره درایلام

افزایش 140 درصدی افزایش املاک صادره درایلام