مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 22:202023-10-17ورزشي

5 پروژه ورزشی در خراسان شمالی افتتاح می شود


مدیرکل ورزش وجوانان خراسان شمالی از برگزاری بیش از 275 برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح 5 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی در سطح استان خبر داد.

- شاکری، مدیرکل ورزش وجوانان خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس از بجنورد اظهارکرد: بیش از 275 برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح 5 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی در سطح استان برگزار می شود.

وی گفت: این برنامه ها با همکاری هیات های ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان، ادارات تابعه و همکاری سایر نهادها و دستگاه ها برای ایجاد نشاط و شادابی در سراسر استان برگزار می شود.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان شمالی افزود: دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، دیدار با مسئولین ارشد استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، همایش علمی ورزشی، جشنواره سن طلایی ها مسابقات ویژه زندانیان، نشست خبری، حضور در برنامه زنده صدا و سیما، تجلیل از قهرمانان، بازنشستگان، روسا و نوابین هیات ورزشی و کارکنان شاغل، همچنین برگزاری همایش و پیاده روی، همایش دوچرخه سواری، مسابقات  در رشته های مختلف ورزشی استانی و چند جانبه، برنامه های فرهنگی، جشنواره ها، مسابقات بومی و محلی، رایگان بودن اماکن ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش، از مهمترین برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه ورزشی در خراسان شمالی افتتاح می شود

5 پروژه ورزشی در خراسان شمالی افتتاح می شود