مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-07سياسي

رسانه های اپوزیسیون با «دروغ» خود را بی اعتبار کردند


چرا تلاش اپوزیسیون برای ائتلاف به شکاف بیشتر انجامید و نظام جمهوری اسلامی چگونه در اوج فشار ها توانست بحران سازی چندضلعی با حضور بازیگران مختلف را مهار کند؟ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - جوان نوشت: مهم ترین ابهام و گیجی ضدانقلاب در هفته های اخیر عدم استقبال مردم از فراخوان های آن ها برای ایجاد اغتشاش در سالگرد اتفاقات سال گذشته است، البته شکاف در میان سران اپوزیسیون از همان روز های اول ائتلاف نمایشی سال گذشته مشخص شد و امسال به موضع گیری علنی علیه همدیگر رسیده است؛ ائتلافی که از سلطنت طلبان تا گروه های مارکسیستی مانند کومله در آن حضور دارند.

بررسی کنش و عملکرد رسانه های ضدانقلاب هم نشان می دهد با افت محسوس در مخاطب و اعتبار روبه رو شدند؛ مسئله ای که در این مصاحبه عبدالله گنجی دلیل آن را دروغ هایی می داند که سال گذشته نوشتند و منتشر کردند.

اینکه چرا تلاش اپوزیسیون برای ائتلاف به شکاف بیشتر انجامید و اینکه نظام جمهوری اسلامی چگونه در اوج فشار ها توانست بحران سازی چندضلعی با حضور بازیگران مختلف را مهار کند، موضوع مصاحبه جوان با این کنشگر سیاسی است.

سال گذشته همزمان با اغتشاشات برخی گروه ها و افراد اپوزیسیون و ضدانقلاب تلاش کردند اتحادی را شکل دهند تا به صورت فراگیر به زعم خود اغتشاشات را هدایت و رهبری کنند، اما این ائتلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های اپوزیسیون با «دروغ» خود را بی اعتبار کردند

رسانه های اپوزیسیون با «دروغ» خود را بی اعتبار کردند