مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-21سياسي

شلاق و انفصال از خدمت برای مدیرانی که ترک فعل کرده اند


دادستان همدان از فعال بودن شعبه ویژه رسیدگی به تخلف مدیران در دادسرای مرکز استان خبر داد و گفت: در یک سال اخیر برای درصد قابل توجهی از مدیران احضاریه قضایی صادر شده که بعضا در برخی پرونده حتی حکم شلاق و انفصال از خدمت صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حسن خانجانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حدود یک پنجم مراجعات مردمی در ملاقات های حضوری این دادستانی، مرتبط با ترک وظایف قانونی مدیران و اهمال و سهل انگاری در اجرای قانون از سوی تعداد قابل توجهی از مدیران و حتی مدیران کل در استان است.

وی افزود: در وهله نخست به دستگاه اجرایی مربوطه با توجه به عدم اقدام به موقع که موجب تضییع حقوق عامه و منافع بیت المال شده، تذکر داده می شود و در غیر این صورت به دلیل استنکاف از دستور قضایی مورد بازخواست قرار می گیرند.

دادستان همدان افزود: هرچند که در رابطه با ترک فعل مسوولان، قانونگذار آن گونه که باید قوانین جامعی وضع نکرده و این یک نقصان است، با این وجود با بررسی قوانین و مواد مختلف، تاکنون پرونده های قضایی مؤثری در رابطه با ترک فعل تعدادی از مدیران استان و شهرستانی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات مدیران در دادسرای همدان مستقر و فعال است، اعلام کرد: به طور متوسط با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازضابطین و یا گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلاق و انفصال از خدمت برای مدیرانی که ترک فعل کرده اند

شلاق و انفصال از خدمت برای مدیرانی که ترک فعل کرده اند