مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-17سياسي

فعالیت بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سطح کشور


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: 26 هزار و 500 کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور به اجرای برنامه های مختلف با محوریت دینی و انقلابی می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین کمال خداداده عصر امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 26 هزار و 500 کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور به اجرای برنامه های مختلف با محوریت دینی و انقلابی می پردازند.

وی رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی را یکی از مهم ترین وظایف ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور دانست و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به صورت فعال با برنامه ریزی و اجرای برنامه های متاثر فرهنگی و اجتماعی به دنبال رفع معضلات اجتماعی در کشور است.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در تصریح کرد: عمده فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در حوزه های تربیتی، مشاوره خانواده، هنری و آموزشی است.

این مسوول، تربیت و فراهم سازی شرایط شناسایی نخبگان انقلابی و جوان در مساجد کشور را از وظایف اصلی مدیران هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد عنوان کرد و گفت: مدیران هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد می بایستی شرایط متناسبی را جهت پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سطح کشور

فعالیت بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سطح کشور