مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 07:452023-10-22سياسي

هیچ منطق و عقل انسانی حمله به بیمارستان در غزه را قبول نمی کند+فیلم


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستانی در غزه، گفت: اینکه رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی به بیمارستان حمله می کند یک حرکت وحشیانه است که هیچ منطق و عقل انسانی آن را قبول نکرده و قلب هر انسانی .

- هیچ منطق و عقل انسانی حمله به بیمارستان در غزه را قبول نمی کند+فیلم یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستانی در غزه، گفت: اینکه رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی به بیمارستان حمله می کند یک حرکت وحشیانه است که هیچ منطق و عقل انسانی آن را قبول نکرده و قلب هر انسانی را در هر نقطه از دنیا آزرده می کند.

محمد مهدی فروردین در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به جنایت جنگی در بیمارستان المعمدانی غزه اظهار کرد: جنگ در اغلب کشورها وجود داشته و تازگی ندارد اما حمله به بیمارستان اوج بی شرفی یک رژیم است و در تاریخ هیچ ارتشی اینگونه به یک بیمارستان حمله نکرده است.

وی تاکید کرد: اینکه رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی به بیمارستان حمله می کند یک حرکت وحشیانه است که هیچ منطق و عقل انسانی آن را قبول نکرده و قلب هر انسانی را در هر نقطه از دنیا آزرده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ منطق و عقل انسانی حمله به بیمارستان در غزه را قبول نمی کند+فیلم

هیچ منطق و عقل انسانی حمله به بیمارستان در غزه را قبول نمی کند+فیلم