مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-02اقتصادي

آغاز تبلیغ سفر مصر و معافیت مالیاتی برای تبلیغ ایران


همزمان با گرامی داشت شصت وپنجمین سالگرد قدیمی ترین تشکل گردشکری ایران در آخرین روز از هفته گردشگری، جمعی از فعالان صنعت گردشگری کشور تجلیل شدند.

- همزمان با گرامی داشت شصت وپنجمین سالگرد قدیمی ترین تشکل گردشکری ایران در آخرین روز از هفته گردشگری، جمعی از فعالان صنعت گردشگری کشور تجلیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شصت وپنحمین سالگرد تأسیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران که از جمله قدیمی ترین سندیکاهای کشور به شمار می آید، در آخرین روز از هفته گردشگری و با حضور جمع زیادی از فعالان گردشگری ایران، تعدادی از سفیران خارجی مقیم در ایران (یمن، ویتنام، آرژانتین، عمان، اندونزی، تونس، قرقیزستان، فیلیپین سریلانکا، بولیوی، اردن، کره جنوبی، کویت) و نمایندگان شماری از وزارتخانه ها و سازمان ها و تعدادی از نمایندگان مجلس، استاندار کردستان و شهردار شیراز، دوشنبه دهم مهرماه در سال همایش های برج میلاد برگزار شد.

داوود فرزانه، پیشکسوت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در ابتدای این مراسم مرور اجمالی درباره پیشینه این انجمن داشت و گفت: زمانی که این انجمن با عنوان سندیکا تشکیل شد، 30 آژانس بیشتر در ایران نبود و اکنون 65 سال است که برای بهتر شدن اوضاع کاری و پیشرفت گردشگری کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تبلیغ سفر مصر و معافیت مالیاتی برای تبلیغ ایران

آغاز تبلیغ سفر مصر و معافیت مالیاتی برای تبلیغ ایران