مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-09اجتماعي

آغاز نصب نیوجرسی در جاده گنجنامه- تویسرکان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز عملیات نصب حفاظ بتنی نیوجرسی در محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز عملیات نصب حفاظ بتنی نیوجرسی در محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان خبر داد.

مهرداد آهکی گفت: به منظور ارتقاء ایمنی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان عملیات نصب نیوجرسی توسط اکیپ پیمانی آغاز شده است و در فاز اول یک کیلومتر و در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

️ وی تصریح کرد: عملیات نصب نیوجرسی در محور گنجنامه- تویسرکان تا اواسط آبان ماه ادامه خواهد داشت چراکه هر ساله با آغاز بارش نخستین برف پاییزی و بنا به درخواست کمیسیون ایمنی راه ها، پلیس راه و مدیریت بحران، به علت کاهش ایمنی تا پایان فصل زمستان مسدود می شود.

آهکی در ادامه تصریح کرد: در راستای ارتقاء ایمنی و رفع نقاط حادثه خیز، 38 کیلومتر حفاظ میانی بتنی نیوجرسی توسط اکیپ های امانی و پیمانی در سطح راه های استان همدان نصب شده که شامل گردنه اسدآباد و گردنه زاغه ملایر، محورهای همدان- کرمانشاه، نهاوند- فیروزان، تویسرکان- کنگاور، فامنین- ساوه، رزن- درگزین و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نصب نیوجرسی در جاده گنجنامه- تویسرکان

آغاز نصب نیوجرسی در جاده گنجنامه- تویسرکان