مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-16سياسي

توصیه یک روانشناس ؛ معلمان از پرخاش کردن پرهیز کنند


هر معلمی باید به مباحث اخلاقی بپردازد تا کودکان یکدیگر را ناراحت نکنند.

معلمان همچنین نباید به هیچ وجه پرخاش کنند؛ چراکه دلیلی نیست با کودکان با داد و فریاد صحبت کرد؛ - متاسفانه بسیاری از کودکان نسبت به فریاد ترس زیادی دارند و وحشت می کنند.

معلمان با رفتار صمیمانه و جدی می توانند جواب بیشتری از کار خود بگیرند.

روانشناس گفت: معلمان نباید به هیچ وجه پرخاش کنند؛ چراکه دلیلی نیست با کودکان با داد و فریاد صحبت کرد؛ متاسفانه بسیاری از کودکان نسبت به فریاد ترس زیادی دارند و وحشت می کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سیما فردوسی، در استودیوی سلام تهران حضور پیدا کرد و درباره رابطه والدین با معلمان و مسئولان مدرسه گفت: از آن جایی که رشد و پیشرفت کودکان در گروی خانه و مدرسه است و این دو باید همسو حرکت کنند انجمن اولیا و مربیان شکل گرفته که اهداف و وظایفی مشخص دارد؛ یکی از وظایف اصلی انجمن اولیا و مربیان اطلاع رسانی و ارتقای دانش اولیا است.

انجمن ها از خانواده ها دعوت می کنند و به صورت کارشناسی با خانواده ها صحبت می کند و به همین دلیل نیازی نیست که مادر و پدران هرروز در مدرسه حضور پیدا کنند.

    وی ادامه داد: اینکه اولیا هر روز به مدرسه بروند به هیچ کس توصیه نمی شود؛ چراکه مسئولان مدرسه درگیری های خود را دارند و در این شرایط اولیا باید با مشاور مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه یک روانشناس ؛ معلمان از پرخاش کردن پرهیز کنند

توصیه یک روانشناس ؛ معلمان از پرخاش کردن پرهیز کنند