مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-30اقتصادي

استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در حمایت از روستاییان و عشایر


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: افرادی که به هر دلیل نمی توانند حق بیمه خود را پرداخت کنند، از طریق مراکز نیکوکاری و خیرین حمایت می شوند.

- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خبر داد: استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در حمایت از روستاییان و عشایر ایسنا/قم مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: افرادی که به هر دلیل نمی توانند حق بیمه خود را پرداخت کنند، از طریق مراکز نیکوکاری و خیرین حمایت می شوند.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، بیت الله برقراری در دیدار با سیدمحمد آقامیری استاندار قم با اشاره به اینکه 120 هزار نفر از بیمه شدگان ما تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، گفت: خوشبختانه نگاه ریاست کمیته امداد به این بخش خاص و مثبت است.

وی با بیان اینکه در این مسیر از ظرفیت خیرین استفاده می کنیم، گفت: افرادی که به هر دلیلی نمی توانند حق بیمه خود را پرداخت کنند، از طریق مراکز نیکوکاری و خیرین حمایت می شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه تفاهم نامه هایی با مجموعه های مختلف امضا شده است، افزود: در بحث قانون جوانی جمعیت ماده 21 مرتبط با این صندوق است و این صند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در حمایت از روستاییان و عشایر

استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در حمایت از روستاییان و عشایر