مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-13سياسي

تمام ظرفیت های اعتباری برای تکمیل طرح های آبرسانی سیستان و بلوچستان بکارگیری شود


معاون امور نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور تکمیل طرح های آبرسانی در شمال و جنوب سیستان و بلوچستان از حداکثر ظرفیت های قانونی جهت اختصاص اعتبارات مورد نیاز استفاده خواهد کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امور نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور تکمیل طرح های آبرسانی در شمال و جنوب سیستان و بلوچستان از حداکثر ظرفیت های قانونی جهت اختصاص اعتبارات مورد نیاز استفاده خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل آب و فاضلاب استان، علیرضا خرمی روز جمعه در جریان بازدید از طرح اضطراری تأمین آب زاهدان و سیستان، بر اهمیت و لزوم تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار در تمام شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان تأکید کرد.

وی در جریان بازدید از آخرین وضعیت عملیات اجرایی طرح آب شیرین کن اضطراری که با هدف ارتقای کیفی آب استحصالی از محل چاه های حفاری شده در حال اجراست، ضمن قدردانی از اقدامات جهادی صورت گرفته در راستای اجرای طرح اضطراری تامین آب زاهدان و سیستان ناشی از عدم تحقق حقابه هیرمند، بر ضرورت تخصیص کامل اعتبارات مورد نیاز تاکید کرد.

معاون امور نظارت بر برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از سایت چاه های ژرف یک، 2، سه و کارگاه حفاری چاه های توسعه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ظرفیت های اعتباری برای تکمیل طرح های آبرسانی سیستان و بلوچستان بکارگیری شود

تمام ظرفیت های اعتباری برای تکمیل طرح های آبرسانی سیستان و بلوچستان بکارگیری شود