مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-13فرهنگي

جشنواره حیفا، سریال تهران و مایی که هنوز به «بازمانده» می نازیم!


وضعیت جنگی رژیم صهیونیستی وارد مرحله جدیدی شده است؛ اسراییل درحال جنایت جنگی در غزه است و همزمان جنگ رسانه ای با ایران را در فضای مجازی پیگیری می کند، - جشنواره حیفا، سریال تهران و مایی که هنوز به بازمانده می نازیم! وضعیت جنگی رژیم صهیونیستی وارد مرحله جدیدی شده است؛ اسراییل درحال جنایت جنگی در غزه است و همزمان جنگ رسانه ای با ایران را در فضای مجازی پیگیری می کند، برنامه های فرهنگی اش را برای جلب نظر ایرانی ها به عنوان مهمترین دشمن خود در جشنواره های سینمایی پیش می برد و البته با قدرت و صرف هزینه فراوان، درحال تولید فیلم و سریال برای مخاطب جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران و رژیم صهیونیستی چهار دهه است که به صورت مستقیم یا نیابتی در حال جنگ با یکدیگر هستند و در طول این سال ها، وضعیت تخاصم بین آن ها بین ترور دانشمندان هسته ای ایران، جنگ نیابتی و جنگ رسانه ای در فضای مجازی و رسانه های بین المللی در رفت و آمد بوده است.

در این شرایط، هر دو طرف تلاش کرده اند علاوه بر اتخاذ سیاست های مختلف درباره یکدیگر، رویکردهای فرهنگی برای تغییر اذهان بین المللی را نیز وارد این جنگ کنند.

ایران و اسراییل در این تخاصم، فیلم ، سریال و آثار هنری زیادی علیه یکدیگر تولید کرده اند و مراسم های مختلف بین المللی و جشنواره های هنری را نیز با تمرکز بر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره حیفا، سریال تهران و مایی که هنوز به «بازمانده» می نازیم!

جشنواره حیفا، سریال تهران و مایی که هنوز به «بازمانده» می نازیم!