مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-08اقتصادي

اتفاق مهم برای خریداران خودرو/ جزییات سامانه ای شدن خدمات پس از فروش خودروها/ چگونه می توان شکایت از خودروسازان را پیگیری کرد؟


بررسی سامانه جامع خدمات پس از فروش به نشانی مذکور (irangs.

ir) حاکی از این است که این سامانه علاوه بر خودرو و موارد ذکر شده، خدمات پس از فروش کالاهایی نظیر تلفن همراه، - مدیرکل دفتر خدمات فنی وزارت صمت، ضمن اشاره به اتصال همه خودروسازان و واردکنندگان به سامانه ملی گارانتی، درباره نحوه عملکرد این سامانه توضیح داد که پس از اظهار تولید یا واردات خودرو و ثبت اضافه شدن آمار آن به ناوگان، شناسه رهگیری نیز به شناسنامه خدمات پس از فروش اضافه می شود و از آن لحظه به بعد، خدمات پس از فروش قابل پیگیری است و شبکه خدماتی باید طی حدفاصل هفت روز پاسخ مردم را بدهد؛ در غیر این صورت پرونده آن به تعزیرات ارجاع و شکایت حقوقی ثبت می شود.

چندی پیش، موضوع اتصال خودروسازان به سامانه جامع خدمات پس از فروش مطرح و اعلام شد که خودرو به سامانه ملی گارانتی اضافه شده است و فرایند حضور خودروسازان داخلی در این سامانه در دستور کار قرار گرفته است؛ برای این منظور خودروسازان باید شبکه خود را معرفی کنند تا پس از ارزیابی و تایید شبکه آن ها، در سامانه قرار گیرند.

طبق اعلام وزارت صمت، وعده شد که تا پایان مهر ماه، همه خودروسازان داخلی به سامانه ملی گارانتی بپیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق مهم برای خریداران خودرو/ جزییات سامانه ای شدن خدمات پس از فروش خودروها/ چگونه می توان شکایت از خودروسازان را پیگیری کرد؟

اتفاق مهم برای خریداران خودرو/ جزییات سامانه ای شدن خدمات پس از فروش خودروها/ چگونه می توان شکایت از خودروسازان را پیگیری کرد؟