مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-11سياسي

آغاز مراسم نکوداشت علامه حسن زاده آملی در قم


همایش ملی نکوداشت علامه ذوالفنون، حسن حسن زاده آملی، امروز، 19 مهرماه در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز شد.

- ایسنا/قم همایش ملی نکوداشت علامه ذوالفنون، حسن حسن زاده آملی، امروز، 19 مهرماه در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز شد.

در ابتدای این مراسم سعیدرضا منتظری، سرپرست بنیاد نخبگان استان قم اظهار کرد: یکی از برنامه های بنیاد نخبگان تجلیل از بزرگان انسانی اسلامی است و این همایش در همین راستا انجام شد؛ 200 مقاله به این همایش رسید و به دلیل جنبه های علمی و سلوک رفتاری ایشان مقالات وزین به دبیرخانه رسید که 53 مقاله انتخاب شد.

وی ادامه داد: بنیاد نخبگان با همکاری سایر مراکز علمی و پژوهشی به تلاش های خود برای معرفی شخصیت های برجسته این حوزه ادامه می دهد و در این مسیر از همه ظرفیت های موجود استفاده می کند.

سرپرست بنیاد نخبگان استان قم افزود: از کتاب در ثنای آفتاب که در آن آثار علامه حسن زاده آملی در قالبی مشخص معرفی شده است؛ تمبر یادبود نیز امروز با حضور آیت الله حسینی بوشهری، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رونمایی می شود.

منتظری گفت: این عالم بزرگ شخصیتی جامع داشتند و در ابعاد مختلف توانستند میان عرفان، قرآن و برهان و نیز علوم نقلی و عقلی و همچنین بین معنا و صورت جمع ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مراسم نکوداشت علامه حسن زاده آملی در قم

آغاز مراسم نکوداشت علامه حسن زاده آملی در قم