مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-13سياسي

مصوبه ملی اتصال فارس به دریا اجرایی شود


یک نماینده مجلس خواستار دستور ویژه رییس جمهور مبنی بر اجرایی شدن مصوبه ملی اتصال فارس به دریا در سفر دوم دولت به این استان شد.

- ایسنا/فارس یک نماینده مجلس خواستار دستور ویژه رییس جمهور مبنی بر اجرایی شدن مصوبه ملی اتصال فارس به دریا در سفر دوم دولت به این استان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد عسکری امروز، 21 مهرماه با اشاره به سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس از رییس جمهور خواستار اجرایی شدن مصوبه ملی الحاق فارس به دریا شد و گفت: این موضوع در سالیان گذشته در سطوح مختلف مدیریتی کشور بررسی و پس از آن مصوب شده است که شورایعالی امنیت ملی هم این طرح ملی را مصوب کرده است.

وی با بیان اینکه با اتصال بخش هایی از غرب استان هرمزگان به فارس شاهد توسعه و رفع محرومیت خواهیم شد، ادامه داد: توسعه سواحل خلیج فارس و با مسمی شدن نام این دریا با اتصال به استان فارس که می تواند فرصت های جدید ملی را برای ملت ایران فراهم نماید یکی از راهکارهای رونق بخشی به اقتصاد ملی و محلی در آن منطقه است.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اهمیت اولویت منافع ملی در تصمیمات، افزود: همه ما یک ملت و زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و دولت ها باید در توسعه کشور و در اجرای قانون در ارتقای شاخص های توسعه ای این مرز و بوم نیز نقش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه ملی اتصال فارس به دریا اجرایی شود

مصوبه ملی اتصال فارس به دریا اجرایی شود