مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 21:102023-10-05حوادث

پلمب کارگاه تولید شیره تقلبی انگور در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پلمب کارگاه تولید شیره تقلبی انگور توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پلمب کارگاه تولید شیره تقلبی انگور توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان در پی اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه تهیه شیره تقلبی انگور، بررسی موضوع را با توجه به ارتباط با سلامت شهروندان به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی و با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در بازرسی از کارگاه مورد نظر مقادیر زیادی شکر، شیره خرما و افزودنی های دیگر را که برای تولید به عنوان شیره انگور فراهم کرده بودند، کشف و ضبط کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، ساکی تصریح کرد: متهمان قصد داشتند با استفاده از مواد اولیه موجود در کارگاه با تولید شیره تقلبی انگور در حدود شش میلیارد ریال سودجویی داشته باشند.

وی با اشاره به معرفی دو نفر متهم به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: شهروندان برای تهیه محصولات غذایی و سوغاتی ها به فروشگاه های معتبر مراجعه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب کارگاه تولید شیره تقلبی انگور در ملایر

پلمب کارگاه تولید شیره تقلبی انگور در ملایر