مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 22:002023-10-19سياسي

مداخلات اجرایی جدید برای نجات خلیج گرگان در سفر دوم رییس جمهور ارائه می شود 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی محمد زنگانه استاندار گلستان در بازدید وزیر کشور از خلیج گرگان اظهار کرد: تغذیه مصنوعی، - استاندار گلستان با اشاره به تکمیل  و بهره برداری از کانال آبرسان خلیج گرگان تا یک ماه آینده گفت:  مداخلات اجرایی جدید برای نجات این اکوسیستم ارزشمند در سفر دوم رییس جمهور ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی محمد زنگانه استاندار گلستان در بازدید وزیر کشور از خلیج گرگان اظهار کرد: تغذیه مصنوعی، پمپاژ آب و دیگر مداخلات به عنوان یک بسته برای سفر دوم ریاست محترم جمهور تعریف شده است.

وی ادامه داد : عملیات رسوب برداری از  کانال آبرسان  آشور در روزهای پایانی خود قرار دارد و طی یک ماه آینده بهره برداری می شود  استاندار گلستان تاکید کرد : تامین حقابه و لایروبی دائم دو دغدغه ایست که باید مدیریت شود.

محمدرضا کنعانی ،مدیرکل محیط زیست استان گلستان هم طی اظهاراتی گفت: پروژه عملیات لایروبی خلیج پس از 8 هزار ساعت مطالعه آغاز شد و این فرآیند اجرایی  می تواند روند خشک شدن خلیج را تا حد قابل توجهی احیا کند.

محمدرضا کنعانی افزود: شرایط اکوسیستم خلیج گرگان بحرانی است اما در صورت باز شدن کانال 70 سانتی متر افزایش آب را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخلات اجرایی جدید برای نجات خلیج گرگان در سفر دوم رییس جمهور ارائه می شود 

مداخلات اجرایی جدید برای نجات خلیج گرگان در سفر دوم رییس جمهور ارائه می شود