مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-10سياسي

اقدام متفاوت مدارس کهگیلویه در پاسداشت روز جهانی پست


مدارس شهرستان کهگیلویه همزمان با سراسر کشور در روز جهانی پست با برگزاری کارگاه آموزش نامه نگاری با حضور در اداره پست و دعوت از کارکنان اداره پست و مامورین پست شهری و روستایی در مدارس روز جهانی پست را گرامی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، به جهت پاسداشت روز جهانی پست، برخی از مدارس این شهرستان با حضور در اداره پست، و دعوت از کارکنان این اداره در مدارس، این روز را گرامی داشتند.

غلام آذربارگون رییس اداره پست شهرستان ضمن تشکر و قدر دانی از مجموعه هنرستان دهدشت گفت: آشنایی اقشار مختلف جامعه با خدمات اداره پست و نحوه صحیح ارسال مرسولات پستی می تواند نقش بسیار مهمی در سهولت ارائه خدمات اداره پست به شهروندان داشته باشد و در هزینه های مادی و وقت آن ها صرفه جویی شود.

وی نقش دبیران و آموزگاران را برجسته خواند و از زحمات کادر مدارس تقدیر وتشکر کرد و گفت: بازدید شما به ما دلگرمی داده و خستگی را از ما دور کرده است.

در این بازدید دانش آموزان با نحوه آدرس نویسی و کاربرد کد پستی 10 رقمی آشنا شدند.

کارکنان پست توضیحاتی را در مورد چگونگی دریافت و ارسال مرسولات پستی برای دانش آموزان ارائه دادند و آن ها را از نزدیک با مراحل مختلف ارسال مرسوله های پستی آشنا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام متفاوت مدارس کهگیلویه در پاسداشت روز جهانی پست

اقدام متفاوت مدارس کهگیلویه در پاسداشت روز جهانی پست