مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-14سياسي

برگزاری 38 عنوان برنامه فرهنگی و قرآنی همزمان با ایام ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) 


معاون امور علمی و فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) از برگزاری 38 عنوان برنامه فرهنگی، قرآنی و مراسم جشن و شادی در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد.

- برگزاری 38 عنوان برنامه فرهنگی و قرآنی همزمان با ایام ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)  معاون امور علمی و فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) از برگزاری 38 عنوان برنامه فرهنگی، قرآنی و مراسم جشن و شادی در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عرفاتی - معاون امور علمی و فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)- پیش از ظهر امروز شنبه(22 مهرماه) در نشست اعلام برنامه های هفته بزرگداشت میلاد حضرت عبدالعظیم(ع) با اعلام این خبر که در ایام ولادت حضرت در حدود 38 عنوان برنامه فرهنگی، قرآنی و مراسم جشن و شادی را داریم اظهار کرد: از ماه های گذشته برای بزرگداشت مقام حضرت عبدالعظیم(ع) برنامه ریزی شده است.

با پیشنهادی که داده شد و با پذیرش این پیشنهاد از سوی مدیران شهرستان ری، هفته فرهنگی شهرستان ری به ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) منتهی می شود.

به همین مناسبت از این هفته برنامه های فرهنگی با عنوان هفته فرهنگی شهرستان ری آغاز می شود.

وی در ادامه با محکومیت جنایات صهیونیست ها گفت: افزود:ما خادمان حرم باید مسیر اهل بیت(ع) را ادامه دهیم و اگر حضرت عبدالعظیم(ع) در میان ما بودند نیز این جنایت عظیم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 38 عنوان برنامه فرهنگی و قرآنی همزمان با ایام ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) 

برگزاری 38 عنوان برنامه فرهنگی و قرآنی همزمان با ایام ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)