مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-02حوادث

تجهیزات آتش نشانی سنندج متناسب با نیازهای شهر شده است


شهردار سنندج با اشاره به بناهای چندطبقه در سنندج گفت: در حال حاضر با تامین تجهیزات و خریداری نردبان هیدرولیکی، امکانات آتش نشانی متناسب با نیاز روز شهر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی صبح امروز در مراسم تقدیر از آتش نشانان سنندج، با تبریک روز آتش نشان، اظهار کرد: آتش نشانان با ایثار و از خودگذشتگی همواره در صف خدمت به مردم هستند و نتیجه این خدمت جهادی نجات جان و مال مردم است.

وی افزود: مشاغل کمی در سراسر جهان به اندازه شغل آتش نشانی با فداکاری و از خود گذشتگی همراه است، این شغل در بین مردم با عنوان فداکاری و از خودگذشتگی یاد می شود.

شهردار سنندج گفت: همین روحیه ایثار و از خودگذشتگی که در میان فعالین حوزه آتش نشانی وجود دارد موجب شده آتش نشان ها در هر کجای جهان و در هر فرهنگی از دیدگاه مردم بسیار محترم شمرده شوند.

رشیدی با بیان اینکه آتش نشانی یک شغل نیست بلکه عشق و ایثار است، گفت: زمانی که آتشی در جایی برافروخته می شود انسان برای نجات خود فرار می کند اما آتش نشان ها برای دفاع از جان مردم و طبیعت به دل آتش می زنند که این مهم بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه به اتفاقات بسیار خوب در حوزه ارتقای تجهیزات و توانایی نیروی انسانی در سازمان آتش نشانی سنندج گریزی زد و گفت: با توجه به رشد روزافزون واحدهای ساختمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات آتش نشانی سنندج متناسب با نیازهای شهر شده است

تجهیزات آتش نشانی سنندج متناسب با نیازهای شهر شده است