مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-12ورزشي

فروش سه برابری زمین کشاورزی در مازندران


امام جمعه بابل با اشاره به اینکه به فروش نرفتن برنج در زمان مشخص و کم توجهی به کشاورزان موجب بی انگیزه شدن در کشاورزی شده است، گفت: کشاورزان اقدام به خشکاندن زمین کشاورزی برای فروش کرده اند و مراجعات به بنگاه های معاملاتی نسبت به سال گذشته سه برابر بیشتر شده است.

- ایسنا/مازندران امام جمعه بابل با اشاره به اینکه به فروش نرفتن برنج در زمان مشخص و کم توجهی به کشاورزان موجب بی انگیزه شدن در کشاورزی شده است، گفت: کشاورزان اقدام به خشکاندن زمین کشاورزی برای فروش کرده اند و مراجعات به بنگاه های معاملاتی نسبت به سال گذشته سه برابر بیشتر شده است.

حجت الاسلام حسن روحانی شامگاه 19 مهر ماه در شورای اداری شهرستان بابل با قدردانی از رییس جمهور و هیات دولت در سفرهای استانی، اقدامات دولت سیزدهم را در عرصه های مختلف از جمله ساخت و سازها موثر دانست و افزود: باید کوتاهی که در دهه 90 در این شهرستان شاهد بودیم جبران شود، محرومیت ها و محدودیت هایی در حوزه آب، راه، ورزش و غیره در بابل وجود دارد که انتظار داریم در نیمه دوم سال شاهد تلاش بیشتری برای حل آن از سوی دستگاه های اجرایی باشیم.

امام جمعه بابل ناهماهنگی بین دستگاه های اجرایی را عامل ایجاد بسیاری از مشکلات استانی و شهرستانی برشمرد و یادآور شد: بعضی مدیران نگاه بخشی نگر و سازمان نگر دارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سه برابری زمین کشاورزی در مازندران

فروش سه برابری زمین کشاورزی در مازندران