مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 19:252023-09-25اقتصادي

فرماندار همدان: جهاد کشاورزی زمین های فاقد آب را برای ساخت مسکن اختصاص دهد


فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه جورقان هفت ماه است درگیر تعیین زمین نهضت ملی مسکن است گفت: جهاد کشاورزی در ساخت مسکن برای شهر جورقان انعطاف نشان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی ظهر امروز در کارگروه امور زیربنایی و تامین مسکن با بیان اینکه پیگیری مسائل بخش های مختلف شهرستان همدان به خاطر گستردگی کار به دوش استان می افتد اما جزییاتی را هم باید در شهرستان پیگیری کرد و منتظر استان نبود اظهار کرد: تقریبا هفت ماه است شهر جورقان دنبال زمین مسکن است و با توجه به تاکید استاندار باید جدی به این موضوع پرداخت.

وی با بیان اینکه در شهر مریانج قرار است جهاد کشاورزی به محض تعیین زمین سریع تر کار را برای تایید خاک پیش ببرد گفت: می طلبد در زمینی که آب نیست جهاد کشاورزی انعطاف بیشتری نشان دهد.

  فرماندار همدان تصریح کرد: موضوع تعیین تکلیف نوع و کلاس خاک مسئله مهمی است و از آنجا که همدان از ابتدا محلی برای کشاورزی بوده در خصوص تعیین زمین هایی برای مسکن مناقشاتی است.

وی تاکید کرد: ما هم اهمیت کشاورزی را می دانیم اما انتظار است جهاد کشاورزی انعطاف بیشتری در خصوص زمین هایی که آب ندارند و اختصاص آن برای ساخت مسکن داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار همدان: جهاد کشاورزی زمین های فاقد آب را برای ساخت مسکن اختصاص دهد

فرماندار همدان: جهاد کشاورزی زمین های فاقد آب را برای ساخت مسکن اختصاص دهد