مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-16اجتماعي

راه های ورود به تاغزارهای اشتهارد بسته می شود


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشتهارد از آغاز عملیات انسداد راه های ورودی به تاغزارهای شهرستان با ایجاد خاکریز خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشتهارد از آغاز عملیات انسداد راه های ورودی به تاغزارهای شهرستان با ایجاد خاکریز خبر داد.

حسین نعمایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای حفاظت از انفال، جلوگیری از تعرض به اراضی ملی و حفاظت از گونه های درختی بیابانی به خصوص تاغزارها همچنین با توجه به گستردگی و وسعت بالای این عرصه ها، پس از بررسی موضوع و رایزنی با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، طرح انسداد راه های ورودی به تاغزارهای شهرستان اجرایی شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشتهارد در ادامه افزود: کمربندهای حفاظتی به روش های بنچ مارک، حفر کانال ،ایجاد خاکریز و .

در نقاط مختلف کشور ایجاد می شود که مناسب ترین نوع آن در این منطقه ایجاد خاکریز بین اراضی ملی و مستثنیات قانونی کشاورزی است که در مناطق بحرانی و نقاطی که در آنها تخلفاتی نظیر تصرف اراضی، قاچاق چوب تاغ و .

بالاست ایجاد می شود.

نعمایی با تاکید بر نیاز به ایجاد کمربند حفاظتی در دیگر نقاط شهرستان عنوان کرد: ایجاد کمربند حفاظتی با مشارکت مردم علاوه بر ایجاد حس مسئولیت برای حفظ و نگهداری پروژه های ایجاد شده توسط خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های ورود به تاغزارهای اشتهارد بسته می شود

راه های ورود به تاغزارهای اشتهارد بسته می شود