مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-08سياسي

مسائل منطقه باید بدون دخالت بیگانگان حل وفصل شود


رییس جمهور به آغاز رسمی عملیات اجرایی احداث گذرگاه ارس در مرز ایران و جمهوری آذربایجان اشاره کرد و گفت: مسائل منطقه باید با گفتگوی کشورهای منطقه و بدون دخالت بیگانگان حل و فصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت، با اشاره به عملیات دلیرانه و پیروزمندانه مجاهدان فلسطینی در سرزمین های اشغالی و تبریک این پیروزی به ملت فلسطین، اظهار کرد: آنچه امروز در فلسطین شاهد هستیم، تحقق وعده الهی و نتیجه عمل به راهبردی است که تأکید دارد آنچه دشمن را وادار به عقب نشینی می کند، نه سازش و تسلیم، بلکه ایستادگی است.

رییسی عملیات غرورآفرین طوفان اقصی را رسوایی بزرگ امنیتی، نظامی و اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی توصیف و تصریح کرد: این عملیات ظفرمندانه و اتحاد و انسجامی که در میان نیروهای مقاومت مشاهده می شود، نویدبخش پیروزی های بزرگ تر بوده و گواه آن است که پیروزی بر دشمن زوال پذیر صهیونیستی، دست یافتنی است.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقوع زمین لرزه در کشور افغانستان و ابراز همدردی با خانواده های مصیبت دیده، افزود: جمهوری اسلامی ایران برای ارسال کمک های بشردوستانه به کشور همسایه آمادگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل منطقه باید بدون دخالت بیگانگان حل وفصل شود

مسائل منطقه باید بدون دخالت بیگانگان حل وفصل شود