مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-11سياسي

پروژه های سفر رهبری به خراسان شمالی 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است


میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های آغاز شده سفر مقام معظم رهبری به استان 95 درصد است که پنج درصد باقی مانده نیز در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت نوزدهم مهرماه، سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان در مصلای بجنورد و در جمع اقشار مختلف مردم و مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: برکات سفر مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و عمرانی تاثیر چشمگیری داشت به طوری که   وی گفت: با حضور مقام معظم رهبری فضای پاییزی استان به بهاری دلنشین تبدیل شد و حرکت و پیشرفت استان با ورود ایشان کلید خورد.

  استاندار خراسان شمالی افزود: اشاره به اینکه در این سفریک هزار 700 میلیارد تومان اعتبار عمرانی مصوب شد و 2 هزار و 300 میلیارد تومان نیز تسهیلات بانکی بوده، افزود: این اعتبارات در پروژه های بخش های مختلف کشاورزی، آموزش، منابع آب، عمران شهری و روستایی، صنعت و معدن، حمل و نقل و .

هزینه شد.

  وی گفت: همچنین بیش از 800 پروژه با ماهیت کاملا روستایی و با هدف توسعه مناطق روستایی مصوب شد.

  حسین نژاد اظهار داشت : تا کنون 2 هزار و دویست و 10 میلیارد تومان اعتبارات برای پروژه های فوق اجرایی شده است که یک هزار و 463 میلیارد تومان از محل ردیف اعتبارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های سفر رهبری به خراسان شمالی 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

پروژه های سفر رهبری به خراسان شمالی 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است