مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:102023-09-25بين الملل

کره شمالی: مغز رییس جمهور کره جنوبی شبیه به آشغال است!


کره شمالی امروز (دوشنبه) رییس جمهوری کره جنوبی را به دلیل آنکه طی سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به تعمیق روابط نظامی پیونگ یانگ-مسکو هشدار داد، - کره شمالی امروز (دوشنبه) رییس جمهوری کره جنوبی را به دلیل آنکه طی سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به تعمیق روابط نظامی پیونگ یانگ-مسکو هشدار داد، به باد انتقاد گرفت و ضمن آنکه او را احمق دیپلماتیک خواند، گفت که این رییس جمهور فردی است که مغزش شبیه به آشغال می باشد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، چند روز پیش یون سوک یول، رییس جمهوری کره جنوبی طی سخنرانی در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: اگر کره شمالی و روسیه درخصوص شراکت های تسلیحاتی توافق کنند و این توافق آن ها تهدیدی برای ما ایجاد کند، کره جنوبی بیکار نخواهد نشست.

سفر اخیر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به روسیه و دیدارش با ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و مکان های نظامی کلیدی این کشور نگرانی های بین المللی را به دنبال داشته و برخی می گویند که شاید این دو کشور در طی این سفر درخصوص تبادل تسلیحات به توافق هایی رسیده اند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA در گزارشی نوشت: یون سوک یون، خائن دست نشانده حتی در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل تهمت خبیثانه ای به روابط میان کره شمالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: مغز رییس جمهور کره جنوبی شبیه به آشغال است!

کره شمالی: مغز رییس جمهور کره جنوبی شبیه به آشغال است!