مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 21:152023-10-19سياسي

اجرای 30 طرح آماری در چهارمحال و بختیاری


معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 30 طرح توسط مرکز آمار ایران تعریف شده است که این طرح ها در استان نیز اجرایی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، قهرمان روغنی گفت: انجام امور با برنامه ریزی صحیح به موفقیت ختم خواهد شد و برنامه ریزی نیز به داشتن آمار نیاز دارد یعنی در واقع ورودی آمار و اطلاعات و خروجی آن برنامه هایی هستند که اجرا شده و به موفقیت منتج می شود.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مرکز آمار برای تغذیه نظام برنامه ریزی در هر کشوری وجود دارد، ادامه داد: سه روش شامل اجرای سرشماری، اجرای طرح های نمونه ای و استفاده از آمارهای ثبتی برای تولید آمار در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: تمامی سرشماری های ایران به روش مراجعه به افراد، مصاحبه و تکمیل پرسشنامه انجام شده است اما مقرر است سرشماری 1405 به روش ثبتی ـ مبنا انجام شود که یک روش دقیق و ارزان قیمت است.

روغنی تصریح کرد: در سال جاری 30 طرح توسط مرکز آمار ایران تعریف شده است که این طرح ها در چهارمحال و بختیاری نیز اجرایی خواهد شد، دوره اجرای طرح های ذکر شده سالانه، ماهانه و فصلی است برای مثال طرح آمارگیری از قیمت کالا و خدمات مصرفی خانوار که برای کنترل تورم است به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 طرح آماری در چهارمحال و بختیاری

اجرای 30 طرح آماری در چهارمحال و بختیاری