مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-02سياسي

نامگذاری ساختمانی در نهاد ریاست جمهوری به نام یک «شهید جاویدالاثر»


به مناسبت هفته دفاع مقدس طی مراسمی ساختمان روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری به نام «شهید جاویدالاثر غلامرضا رهبر» مزین شد.

- نامگذاری ساختمانی در نهاد ریاست جمهوری به نام یک شهید جاویدالاثر به مناسبت هفته دفاع مقدس طی مراسمی ساختمان روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری به نام شهید جاویدالاثر غلامرضا رهبر مزین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و در آستانه میلاد رسول اعظم (ص) و امام صادق (ع)، آیین نامگذاری ساختمان اداره کل روابط عمومی دفتر رییس جمهور به نام شهید جاویدالاثر غلامرضا رهبر ، اولین شهید رسانه در دوران دفاع مقدس، عصر امروز دوشنبه با حضور جمعی از مدیران و کارکنان دفتر رییس جمهور و نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این مراسم، محمدمهدی رحیمی مدیرکل روابط عمومی دفتر رییس جمهور در سخنان کوتاهی با تبریک میلاد پیامبر مهربانی و رییس مکتب تشیع، گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران عرصه مقاومت را وظیفه همگانی دانست و با اشاره به حسن تقارن آیین نامگذاری این ساختمان با ایام هفته دفاع مقدس، بر ضرورت استعانت از شهدا و الگو قراردادن ایشان در نبرد رسانه ای تحمیلی به جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

در پایان این مراسم آیین رونمایی از تابلو ساختمان شهید رهبر توسط 2 نفر از جانبازان و فرزندان شهدای شاغل در روابط عمومی ریاست جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری ساختمانی در نهاد ریاست جمهوری به نام یک «شهید جاویدالاثر»

نامگذاری ساختمانی در نهاد ریاست جمهوری به نام یک «شهید جاویدالاثر»