مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:312023-10-11سياسي

آیت الله کعبی: آمریکایی ها بیایند، جبهه مقاومت در کنار فلسطین وارد عمل می شود


آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: نظام آفرینش مبتنی بر قانونمندی دقیق حاکم بر جهان است و سنت الهی نامیده می شود که یکی از این سنت ها نابودی ظالمان و تقاص حق مظلومان است.

وی با بیان اینکه کیفر ظالمان در همه ابعاد فردی، اجتماعی، خانوادگی، محلی و بین المللی، حتمی و تخلف ناپذیر است، عنوان کرد: رژیم غاصب با یک هویت جعلی، 75 سال ظلم اشکار دارد؛ مردم فلسطین را میکشند و اواره می کنند.

کعبی ظلم رژیم صهیونسیتی را به دو دوره قبل انقلاب اسلامی و بعد از آن تقسیم کرده و گفت: آزادی فلسطین از ابتدا جزء آرمان های اصیل انقلاب بود و ایران همواره پشتیبان مقاومت مردم فلسطین بود؛ جنبش های مقاومت با الهام و الگوگیری از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، روح تازه ای در آنها دمیده شد و امیدوار شدند.

وی درباره عملیات طوفان الاقصی، بیان کرد: این عملیات سراغاز  زنجیره پیروزی های مظلومان فلسطین برای پایان 75 سال ظلم و جنایت وتبهکاری و اشغال گری رژیم صهیونیستی است.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکل گیری تحولات بزرگ جهانی در مسیر ظهور خورشید ولایت، عنوان کرد: این عملیات نقطه عطفی برای  تحولات بزرگ تاریخی شد و ما باید منتظر عملیاتی بزرگتر از عملیات طوفان الاقصی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله کعبی: آمریکایی ها بیایند، جبهه مقاومت در کنار فلسطین وارد عمل می شود

آیت الله کعبی: آمریکایی ها بیایند، جبهه مقاومت در کنار فلسطین وارد عمل می شود