مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-12سياسي

پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان به خوبی پیش می رود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور جزو اولین ها است، گفت: با وجود حجم بالای کار در این طرح کارها به خوبی پیش می رود.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور جزو اولین ها است، گفت: با وجود حجم بالای کار در این طرح کارها به خوبی پیش می رود.

آیت الله علی خاتمی شامگاه روز گذشته (19 مهرماه) در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی، گفت: این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور جزو اولین ها است و از مجموعه اداره کل راه وشهرسازی استان درخواست دارم نسبت به تولید سریع مسکن مردم اهتمام جدی داشته باشد تا مردم در بخش مسکن مشکلی نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با اشاره به اینکه باید صادقانه به مردم خدمت کرد تا مردم به نظام و انقلاب اعتماد خود را از دست ندهند، تصریح کرد: اعتماد مردم به نظام بالاترین سرمایه است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در استان زنجان پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان به خوبی پیش می رود، البته با توجه به حجم بالای کار مشکلاتی وجود دارد ولی امیدوارم با رفع مشکلات شاهد زود خانه دار شدن مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان به خوبی پیش می رود

پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان به خوبی پیش می رود