مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-08اقتصادي

ضریب پوشش گاز روستایی خراسان شمالی به 100 درصد می رسد


مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: تا قبل از دهه فجر ضریب پوشش گاز روستایی استان به 100 درصد می رسد و تنها 20 روستا تا اتمام گازرسانی به کلیه روستاهای دارای سکنه استان فاصله داریم.

- سیدمحمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: تا قبل از دهه فجر ضریب پوشش گاز روستایی استان به 100 درصد می رسد و تنها 20 روستا تا اتمام گازرسانی به کلیه روستاهای دارای سکنه استان فاصله داریم.

وی گفت: با افتتاح گازرسانی به 76 روستا و شهرک روستایی استان در هفته دولت امسال، بهره مندی خانوارهای روستایی استان به 99.

9 درصد افزایش یافته و عملیات گازرسانی برای 20 روستای باقیمانده فاقد گاز استان در مراحل پایانی قرار دارد و تا آذرماه سال جاری اتمام گازرسانی به کلیه روستاهای دارای سکنه و دارای کد آبادی در استان را جشن خواهیم گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: روستاییان و عشایر نقش ویژه ای را در ایجاد امنیت، اقتصاد و استقلال کشور ایفا می کنند و به عنوان کانون های کوچک تولیدی، سهم بزرگی در توسعه استانی و ملی دارند.

هاشمی خاطرنشان کرد: بررسی روند اجرای پروژه ها حاکی از گام های پایانی شرکت برای گازرسانی به کلیه روستاهای دارای سکنه و دارای کد آبادی و همچنین توزیع عادلانه رفاه در تمامی روستاهای دارای قابلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب پوشش گاز روستایی خراسان شمالی به 100 درصد می رسد

ضریب پوشش گاز روستایی خراسان شمالی به 100 درصد می رسد