مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-10اقتصادي

پرداخت وام قرض الحسنه برای نوسازی تاکسی های فرسوده یزد


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اعلام کرد: به صاحبان 250 تاکسی فرسوده، تسهیلات قرض الحسنه 250 میلیون تومانی در راستای نوسازی این ناوگان پرداخت می شود.

- ایسنا/یزد رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اعلام کرد: به صاحبان 250 تاکسی فرسوده، تسهیلات قرض الحسنه 250 میلیون تومانی در راستای نوسازی این ناوگان پرداخت می شود.

مهدی فعالی شامگاه دیروز در یک برنامه تلویزیونی از سیمای یزد ضمن اعلام این خبر گفت: در حال حاضر از هزار و 533 تاکسی در سطح شهر، 996 تاکسی فرسوده است و باید نوسازی شوند.

وی افزود: قرار است 250 تاکسی نوسازی شود که بر این اساس، وام چهار درصد پنج ساله به آنان پرداخت خواهد شد.

رییس حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ادامه داد: قیمت ماشین جایگزین که سورن پلاس است، 362 میلیون تومان بوده که 250 میلیون تومان آن تسهیلات است، 50 تا 80 میلیون تومان نیز بر اساس خودروی فرسوده از سوی دولت پرداخت می شود و مابقی نیز توسط صاحبان تاکسی تامین خواهد شد.

وی درباره عمر خودروهای فرسوده اظهار کرد: اگر عمر خودرو بیش از 10 سال باشد یعنی مدل آن به سال 1391 و ماقبل بازگردد، خودرو فرسوده تلقی می شود.

این مسئول تصریح کرد: ثبت نام از شنبه هفته آینده آغاز می شود و از صاحبان این خودروها می خواهیم به سازمان بیایند و ثبت نام را به صورت حضوری انجام دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام قرض الحسنه برای نوسازی تاکسی های فرسوده یزد

پرداخت وام قرض الحسنه برای نوسازی تاکسی های فرسوده یزد