مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-16ورزشي

نامه ای که ورزش ایران را به هم می ریزد


ستاد کل نیرو های مسلح چندی پیش با ارسال نامه مهم به وزارت ورزش و سازمان نظام وظیفه، طرح معافیت بازیکنان فوتبال را پایان یافته اعلام کرده است.

- با احترام در راستای تدبیر فرمانده کل قوا که در شماره پیروی فوق ابلاغ گردیده، طرح تعویق اعزام به خدمت مشمولان ورزشکار حرفه ای رشته های فوتبال، بسکتبال و والیبال در سطح ملی 30 سال و لیگ برتر 28 سال تمام، از سال 1397 به صورت آزمایشی اجرا گردید.

مهلت اجرای طرح فوق به اتمام رسید و ضرورتی برای تمدید آن نبوده و حسب دستور مقرر است طرح فوق از تاریخ ابلاغ متوقف گردد؛ لذا خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به حسن اجرای مقررات اقدام لازم معمول و نتیجه را به این معاونت اعلام نمایند.

  این نامه در تاریخ 5 مهر ماه ارسال شده و مشخص نیست که آیا بازیکنانی نظیر میلاد سرلک هم شامل آن می شوند یا خیر، اما در سطح بزرگتر، توقف این طرح دوباره تیم های سرباز را دارای امتیازی ویژه خواهد کرد چرا که آن ها بدون محدودیت سنی و زمانی که معافیت تحصیلی بازیکنان فوتبال به پایان برسد، می توانند به سراغ آن ها برود و باب مذاکرات برای جذب آن ها را باز کنند.

  در صورتی که مصوبه، طرح یا قانون دیگری برای بازیکنان سرباز ایجاد نشود، تیم هایی نظیر ملوان و فجرسپاسی فرصت این را خواهد داشت تا در غیاب تراکتورِ نظامی، بازیکنان ممتاز لیگ بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ای که ورزش ایران را به هم می ریزد

نامه ای که ورزش ایران را به هم می ریزد